Jag tränade..

det blev träning då iaf, i tisdags.

o ja tränade även igår.

o just nu sitter en frustrerad frida o är något sur. sur på att inget bara vill gå min väg!!

köpt ny kökslampa. o nu när vi köpt förlängningskabel o allt o ska sätta upp skiten hamnar de ju inte över köksbordet!! HELT FULT. HELT MENINGSLÖST! JA BLIR SÅ TRÖTT!!!!!!!

Ovanför någon stackares huvud hamnar den då. fint eller? neeeeeej!!!!!!!!!!!! ja orkar inte med skiten just nu. fan fan fan!

fr imorgon börjar ja dessutom på GI. Har bestämt o ta en kickstart på 2 veckor utan kolhydrater. sen får man ju undvika !snabba kolhydrater o köra på låångsamma. hoppas de funkar bättre än mitt skit. B, L OCH Ä!

Kommentarer
Postat av: Malin

Riktigt duktigt av dig att gå iväg och träna fast att du inte ville! Kanonbra! Tänk på det positiva! Jag tycker att det är svårt att komma iväg till träningen när det är så fint väder ute.



Angående GI tycker jag absolut att du kan prova några veckor utan kolhydrater. Jag provade ju cirka 1-2 månader, men klarar inte riktigt av förbud.



Du klarar det här! Kom ihåg hur långt du faktiskt har kommit! :) Peppande kramar

2009-05-24 @ 21:35:07
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0