LONG TIME NO SEE!!

HEJ på er!

nu är jag back on track med mat o allt.
jobbar på nya willys i stan. härligt med mer timmar garanterat.. 27 t i veckan iaf.

det känns braa!! så nu efter julen o allt hade ja gått upp nästan 4 kilo. men med tanke på att jag hade fått en bra viktnedgång innan känns de inte lika jobbigt o ta itu med det nu efter när jag vet att det ligger nära. :p

jag är en glad tös faktiskt. just nu även förskyld men de går väl över det oxå. 

i måndags trodde jag att jag skulle på step men de blev aerobic för ledaren t step passet var sjuk.
men de gjorde att min förskylning bröt ut ordentligt!!

SÅ nu hoppas ja att ja e superfrisk på onsdag så att jag kan gå på eijas super roliga brädpass! NYTT för terminen o såå roligt så tror jag minsann. :p

skönt i helgen hoppas jag att de blir. shiiit bra!

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0