1 day left!

IDAG e de sista kvällen!

*wiie* sista natten i de där knöliga o hårda, helt obekväma saken.. *fniss* inte för att planets stol e så himla skönt, o sen ytterligare en natt icke hemma, hos mormor o morfar.

SEN mina vänner.. ska jag få sova i MIN SÄNG!!*överlycklig* ska bli helt underbart.

kikar på en film på den lilla tvn för sista gången.. *fniss* har packat nästan allt. ja ska hem.. *ler förtjust*

tänker på min lilla gumma! de löser sig ska du se. vi får prata ut ordentligt när ja kommer hem så får du ventilera ordentligt. anyway.. käkar lite popcorn och dricker en pepsi max!

nu ska ja greja lite mer... i väntan på gonatt! ;)

o så ska ja kika om packningen e god, ska försöka komprimera lite.. ;)

//love sick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback