händelselöst

Vet inte varför ja får för mig o skriva här hela tiden. Jo det vet jag. Och det har ja ju skrivit förut också.. Det blir liksom en tömning.. men hur som. idag är det ju helt onödigt o skriva här juh!

Har inte hänt ett jota. Naada. Eller? Jo.. lite. *s* Pinglan svara på mitt sms att den 20e e hon ledig! (jan) så nu ska man höra me resten .. om det är nån mening med den 20e bokning.. kryss kryss! *s* fan va kul..

ja e alltså inte ledsen ida eller nåt. det har bara inte hänt så mkt. ja har simmat mina "minimum" 100 o sovit ut på eftermiddan.. ja menar. sov nästan inget i natt.. sen åt ja o nu sitter ja här. inte så mkt o skylta med.. med andra ord. :P

FAKTUM ÄR, att trots min händelselösa dag är jag glad.. *s* Jag är faktiskt det. inge konstigt o va glad men dagar som dessa brukar ha en förmåga att deppa till sig. Men så tänker ja lite.. *s* och kikar på en pic på datorn.. sen e dagen braa.. oavsett liksom! *fniss*

Har kikat om de har Ipod Nano här nere.. inte hittat. *hm* ska visst ta mig en titt på Market Village nån da igen.. noga noga lusleta efter en! :P måste ju se va de e för priser här nere.. mobil o sånt e ju lite billigar emen skiljer inte så mkt. bättre skillnad på datorer tror ja.. ? Ja e ju ingen expert på sånt där så svårt o jämföra.. *s*

Vi fick en himla billig canon skrivare här iaf. mor o far köpte igår.. gick väl på drygt 300 o skriver ut 55 sidor i minuten o bra kvalité på foton står de att de e oxå. kanske e nåt? duger här iaf.

Såå skönt o ha ett hem nu iaf! verkligen.. även om de är tillfällig lösning är ja mer än nöjd med den nu.. *nicka* kunde blivit MKT värre! ;)

Så nu e det jobbsearch.. nån som har nåt till mig? PLS?? Skulle vara evigt tacksam! *s*

Ja.. sen e ja ju glad för o ha liksom bestämt lite preliminärt ett sthlms åka datum.. *tihi* den femte januari kommer ja va i storstaden o ha de huur mysigt som helst! tattoo kanske? :P får se om pengarna räcker t det med fler sthlms besök inplanerade, kryssning, flytt o annat påhitt hemma! ;)

Puss på er glada.. resten; gaska upp er!   ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback