lär jag mig aldrig?

tänk att ja pratar en himla massa.. men lär jag min någonsin av det jag själv säger?

*knäppo - pekar på mig själv*

ja säger att de aldrig blir som ja tänkt, ändå vaknar jag varje månad med nån slags plan för dagen.. som ja klurat på dan innan eller som ja kommit på under natten. de mornar det är tomt bildas planen då.. men ändå kan jag inte låta bli o bilda den. fast ja vet att de inte är säkert att de blir så! som igår.. ska gå upp tidigt idag o simma..

mjo visst. vaknade kl 07.30 med jordens huvudbank. inget läge till o simma direkt. somnade om till kl 10. banket satt i men kan ju inte sova hela dagen.. så givk upp. käka en yoghurt och satte mig här. dricker en massa vatten nu ifall det är pga vattenbristen huvudet vill agera jordbävning.. kan vara lack of sleep in combination of lack of water.. tror nästan det.

ännu en sak som ja måste ändra på.. sova tidigare. försökte ändå igår. gick redan kl halvåtta o sussa lite. men de klart de inte gick. alldeles för tidigt. så eftersom ja vilade då kunde ja ännu mindre socva sen.. *osmart* ja.. tänka det e ja bra på.. sen hur långt tanken går varierar oerhört. *suck*

men men. de e bara o ta nya tag när man inser hur mindblowingly wrong man agerar ibland.

*gäsp* mor o far ska ut t huset idag.. stefan skulle visst ha kommit dit så d kan ju va borta ett tag, innan ´har vi bara haft kontakt här med hans fru, Ladda, som äger marken där borta. Han e givetvis med i kommunikationen via mail men vi har aldrig träffat honom förut. de får de säkert bra..

ne nu ska ja ta o läsa lite mail!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback