nya tag


Ännu en dag i Thailand. Idag är det dock liknande väder som de föregående dagarna här.. dvs. blåsigt och lite kyligt i luften. Börjar kännas att de e vinter! ;) "bara" 24 grader i poolen.

Men efter några dagar av total lack of inspiration and motivation är det dags för nya tag igen. Måste komma igång, vill ju inte faila hela operationen bara för att ja haft några dagars av bristnade motivation.. nene. SÅ de va bara o ge sig ut i stormen o hoppa i poolen för att simma, simma, simma. Blev 100 iaf, och nu väntar jag på att mitt vatten ska koka upp. Ska äta en senare lunch här i Suksabai.

Var inte hungrig vid lunch men blev förskräckligt påmind om mat när australienarn (tror han heter Thomas?) som vanligt tog sin väldoftande lunchpaus vid poolen. O man simmar ju på med den härliga doften av vitlök som sprider sig gör att magen får ett suug som hette duga! ;)

Så nu väntar jag som sagt ivrigt på att vattnet ska koka upp.. efter lunchen ska ja skita i blåsten igen o hoppa i den där kalla saken o simma mera. Inte ge upp vet ni. Tänkte att minst 200 måste ja ju göra ida. Minst. Helst 300.. blir säkert nånstans däremellan tror jag.. kanske 230-270.. lutar nog mer åt det första dock. Bristande motivation gör att de inte är så kul som man vill att det ska vara.. men det gäller att aldrig förlora hoppet. Man måste kämpa på!! Det finns inga hemligheter, inga knep. Är du nöjd med dig själv nu? Bra om du är det, om inte; GÖR NÅT ÅT DET!

Så.. det är vad jag gör.. när det sviktar är det enkelt; vill jag gå tillbaka eller stanna? nej. då är det bara o fortsätta. det är valen. göra eller inte.. ganska svart på vitt faktiskt. klart man får ha undantag. varav de två senaste dagarna här, men nu går de inte längre.. nån måtta får de vara faktiskt. och vill ja nå mina -10 innan de här två veckorna e slut e det bara o simma på. skulle ju sitta jääävligt fint med -11 så det är bara o kämpa.. :P (ursäkta svordomen)

*tihi* wow.. vattnet kokade! *s* hade i makaronerna.. BARA 12 minuter kvar. sen får ja äta! *wwiiiee* shit.. magen kurrar värre än kissarna. ;) inte för ja har några längre.. :( de saknar ja såå oerhört mkt. mina små bebisar.. *snyft* R.I.P.

Kanske ska ta o läsa lite nu då. Har fått tag på en enormt tråkig bok.. vill aldrig ge den tid.. man vet innan precis vad som ska hända, känns det som, vilket är oerhört tröstlöst. Men.. ja ska försöka ta mig igenom den, vem vet, det kanske ligger nåt bra i den till slut?

Jaja.. ha det bra alla; och glöm inte att ta nya tag!

Så länge det finns liv finns det hopp..

/Heaven


----

uppdatering; blev INTE minst 100 till..  o def. inte 130. :( MEN j ja gick till stan (cirkus timme) o runt där en massa.. o sen när ja kom hem gjorde ja 70 längder. tycker de inte räknas som fusk då när ja inte tänkt vandra t stan innan ja skrev de.

Tycker faktiskt de räknas som duktigt till o med! ;) ja menar.. kund eju struntat i längderna helt när kl var kvart i nio halvstorm o iskallt vatten.. men ja kämpade tappert o simma 70 iaf. men nu fryser ja istället.. jaja. det var de värt!

imorgon ska ja såå väga mig! :P

ha. ha. ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback