oh så mycket annat!!

Just nu ligger vinden stilla.. känner dock att ändringar är på väg..

mycket har hänt sen sist. trodde ja hade nåt på G där i maj..  var tyvärr under fel förutsättningar. vad jag menar är att killen visade sig vara någon annan. var någon som inte alls brydde sig, inte alls hade alla de där känslorna. inte alls skulle göra allt för mig. nej. däremot ville han inte göra mkt alls för mig. att man va kär där.. de va ju lite slöseri med tid tyvärr. aggressivt o ful upplösning.. *rysa*

och tydligen pengar oxå då man lånade ut en del och får aldrig tillbaka.. och han vill inte ens lägga ut porto på att skicka papprena till mig.. sen kallar han mig.. ett väldigt fult ord. som har med pengar att göra.

men nog om den där. han är inte värd o nämnas mer!

Nu ska jag berätta var jag tog vägen efter jag blev hemlös igen (pga flytten t radhus aldrig blev av o ja redan hade sagt upp min lägenhet) och sen så hade jag.. lägligt nog,, fått sparken från mitt jobb, och fått ett nytt deltidsjobb i örebro trakten.. men det blev ju inte heller aktuellt.

Så jag följde visst med mina kära parents till paradiset, Thailand, mina damer o herrar! :P


Så nu har ja varit här i 2 månader och har en kvar. försöker få plats på nåt plan hem nu men de ser tight ut! :/ ja håller tummarna!

men iaf. så nu sitter ja i thailand. arbetslös o hemlös. har dock en lägenhet på gång och ska söka jobb här som en halvt tokig den resterande tiden (även om de finns väldigt få). och simma järnet!

försöker gå ner i vikt här nere. va i bangkok över helgen.. åte torsda o kom he igår! de va trevligt.. köpte en hel del prylar!

så nu e man singel också. watch out guys! ;)

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback