simma lugnt

Jahapp.. ida har dagen nyss börjat där hemma.. och här har man precis pressat i sig lunch.. ja eller pressat vet ja väl egentligen inte. åt lite makaroner med ketchup o parmesan.. !

och så skulle jag göra en grej, nämligen ha på lite parmesan, eftersom ja vet att locket lätt faller av höll ja i det med ena fingret medan ja vände upp o ner på burken.. tror du att fingret hjälpte ett endaste dugg? *aaargh* nee du. inte ett skit! så där stod ja me en parmesanklump på tallriken och en tom burk.. tur att det var en klump iaf så ja kunde få in de mesta i burken igen! sen fick ja skrapa bort det värsta översta men sen gick de ju o äta. men min kära kära far ska va så spydig jämt.. *suck* han säger typ; ja men du visste ju att de där skulle hända, har ju hänt förut massor eller hur? ja sa att det hade hänt EN gång och att ja faktiskt höll i burklocket. svaret ; ja men tydligen inte speciellt bra, eller hur? gud va klantig du är! så onödigt o hälla parmesan! det där visste du ju.

*aaa* måste han alltid knäppa sig? *djupt andetag* såja..

ne. men ja inna lunchen blev de lite simning. 120 längder, en dryg timme tog det. ska simma mer här om nåra timmar när solen inte är som starkast. tänkte gå ut o försöka bättra på min bränna lite under de värsta timmarna.. :p kanske inte de smartaste men ja har inte fått nån soltime i bangkok så ja vill inte att allt ska försvinna nu innan ja ska hem! de kanske blir den 1a vi åker. enda 3 platserna som fanns igår, så ja håller tummarna till tusen o hoppas att de går!! får reda på de ant. när luu travel har läst min mail o försökt boka.. ja de e bara o hålla andan.. så att säga.

sen väntar jag även på ett annat mail.. undra just vad de står där.. *nervös* men det kommer ant. inte förrän ikväll som tidigast. o sen är jag också ivrig i fråga om lägenheten. pinglan skulle höra av sig så fort hon visste nåt! *spärra upp ögonen* tänk om den gått t nån annan.. ? *stress* ne då.. lugna ner mig. finns alltid fler i sånt fall. måste iaf komma hem först o främst!

hur de nu ska gå.. i värsta fall får jag åka hem själv. vet inte hur de ska gå heller men.. ja de där löser sig. ja tränar på o inte va så himla överanalytisk jämt! ska ta de lite mer lugnt och bara låta saker falla som de gör. självklart ska ja anstränga mig o inte bara se på men de e ju egwntligen ingen idé o fundera på hur saker ska bli ifall att eller om.. för de e inte säkert dessa saker nånsin ens kommer inträffa.. men nånstans i bakhuvudet gnager det ändå. "vad ska ja göra om .. " svårt o släppa de där med reservplaner etc.

på tal om det ska jag kika på komvux/högskolans hemsida o se om de kanske kan finnas nåt ja brinner för den här gången.,, tvivlar dock på det. men man vet aldrig. sen tänkte ja kolla upp det där med ev. kurser på arbetsförmedlingen,, de brukar ju ha utbildningar o skit. nåt kanske passar? *hm*

ja.. ne nu ska ja kanske sätta igång me kollandet o sen ut o sola!

på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback