what..?

japp. här sitter jag. en tös på 22 år.

en fin pojke. förvirrande. säger en sak. gör..en annan?

de säger att det man gör betyder mer än det man säger. det stämmer.

igår var en förvirrande dag. lyckliga tösen förblev lycklig men än dock aningen confused. inte svårt o få mig det visserligen men jag har helt klart för lite o göra om dagarna. överanalyserar allt.

vill inte skriva för mkt. för jag tänker för mkt o om ja skriver allt jag tänker så kommer mina läsare bli mer förvirrade än mig då allt låter logiskt upp i mitt huvud men helt patetiskt och galet out in the open.

så nu vill Frida helt enkelt få bort den där känslan i magen, de där oron.


hon vet att det inte är nåt. men hon behöver bekräftelse på detta... nu.

hjälp mig?

------------------------

känns som jag fick lite hjälp på vägen nu.. det var behövligt! ;)

TACK BABE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback