:)

hejsan!

Nu har jag inte haft tid o skriva på ett tag.. och gissa vad det kan bero på?

Jo nu blev det rätt gissat! Jag fick JOBBET!!!

Ni läser nu en elgiganten-medarbetares blogg! ;)
Härligt som f*n! Visserligen bara 16 % men nu har jag fått jobba en hel del i två veckor. 51 timmar för o vara noggrann.
Bland annat fick jag stängaq i lördags ensam o räkna kassan o hela rubbet. för det är alltså i kassan jag sitter! :)

Första gången fick jag inte jobbet ju, som jag kände på mig, men de ville jag skulle komma tillbaka för att det fanns en kassatjänst som de hade rekommenderat mig till. jättekul! o när jag kom dit så visades det att Helena, min närmaste chef, kassa "ANSVARIG", också hade jobbat på pressbyrån innan elgiganten! Och vi klickade. o sen söndagen innan för två veckor sedan ringde hon o meddelade att jag fick jobbet!! YEY!!

Så nu får jag jobba rätt mkt i jul o sen vet jag inte. Men givetvis hoppas jag på mer procent sen. I hooope! ;)

Pressbyrån har jag inte fått mer på nu heller.. trist. jag trivs ju så bra där!

Men om man återgår till Giganten; Norman var faktiskt inne där här om dagen. det tyckte ja va lite kul! :)
Och så är det slipsgrejen. det kan ju va kul... men nu vet ja inte hur man knyter den! jag har försökt tusenden gånger men de går inte så bra. ska gå in på den där slipsskolan som ja hittade igår, men den hjälpte inte då. Hoppas på bättre tider idag! ;)

O så eftersom det ligger i Folkesta är det en bit när man inte har bil. har gått hem faktiskt men de tar sån tid o det blir ju inte varmare, men varannan lördag och söndag jobbar jag, tyvärr varann lördag på det viset att ja stänger, halv 6, det kommer således inga bussar halv sex. det finns inga!! suger. o så öppnar jag på söndagen. får försöka låna andreas bil eller tigga skjuts. eller gå då. men de e bra härligt o ha ett jobb iallafall! 


until  we meet again!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback