ensam i natten

oj.. julafton. det var ju ett tag sedan.

mkt har ju hänt sedan dess.. inget mer statoil och nu är det pressbyrån som gäller.

jag trivs bra men letar samtidigt nya utmaningar då det inte är optimalt med så få timmar som jag har just nu.

tränar som 17 nu.. försöker få ihop en iaf 6 pass per vecka.. minst.

Andreas och jag är ju givetvis fortfarande ett par, ikväll är dock ensamheten lite tillbaka då han hälsar på sin kära far i helgen. Anledningen till att jag stannar hemma är Pinglans girlsnight imorgon. Nästa gång följer jag med.

Läste ut Roslunds och Hällströms bok "Edward Finnigans uprättelse". Den va helt ok men lite väl lång.. de kund eha tagit bort några sidor utan att innehållet hade blivit sämre, snarare lite mer intressant. men jo, en bra "plott" med oväntad vändning hade den så ja kommer definitivt köpa nån fler bok av dem. De har ju en del ute i handeln..

Ne nu ska ja ta o se nån film.. eller kanske börja på en till bok? :P

Lite smått trött i kroppen efter kvällens medel/puls pass som var riktigt tufft. men kul!

Ciao!

(o på snart återseende..)

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback