kyyligt mottagande om kylskåp!

Ja ni!

Kylskåpet mitt är sönder också. och inte får man tag på någon som kan göra något åt saken!
Det minstaman kan kalla mottagandet om felanmälan är kyyligt. Inget svar helt enkelt! I min egen trapp sitter ingen info om vem man kan ringa så jag har gått på de nr jag fått tag på.

Ikväll var jag på tjejkväll hos Pinglan. det var himla trevligt o träffas och Jenny hade även med sig Litchie dit, vilket var mysigt. Hon kunde dock inte va där så länge för hon jobbar imorgon. förstår man så klart då. men vi mååste se till o ses mer ofta!

Hon hade iaf en rätt smart lösning,. jag hade inte tänkt så långt tydligen, försökt ringa de två nr ja har haft och skickat mail och felanmälan via deras hemsida utan resultat. Men hur som; trappen brevid fanns det mer info i, så jag gick dit nu på väg hem från kvällen och ska ringa dit first thing in the morning! Ja menar.. hur länge var de tänkt man ska leva utan kylskåp?? Allt som va mejeri osv e ju dessutom förstört.. o nu när ekonomin inte är vidare fet känns de inte kul o behöva slänga pengar på nytt som man redan hade.. :(

Jääättedåligt att de inte kunde ha bättre information. Om inte annat på telesvararen när de inte nås där!! Ja.. nu hoppas ja på en lösning ändå. håll tummarna!!

;)

Kommentarer
Postat av: Juni

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback