Andreas 30 år!

17 janari - 09 fyllde ju pojken min 30 hela.. halvgubbe som mina föräldrar sa. '

Han verkade nöjd med dagen och även om jag fick springa som en hetting för att fixa kaffe, fika och mat till alla kändes det riktigt bra! Kvällen slutade med att Andreas vann i bowling mot mig, Rany och Kimmy och Johan. Jag fixade potatisgratäng med fläskfile och fetaostsallad till med hemmagjort kesellabröd. (fyllning timjan o kesella light) 
Och förrätten var räkcoctail, efterrätten var digistive krossad med vanlijvisp och hallon blandat o så in i frysen några timmar. suuper gott!! 

O så kakor, bullar och tårta på det. hehe.. de flesta gick från oss med mätta magar iallafall. om inte alla?

Jag och Johan var tvugna o ställa upp o sjunga lite lips så min lillkusin Kevin blev nöjd.. och det blev han också. även om han va så blyg. :)

 Idag har jag börjat min packning också.. fast det liknar nog mest en rensning.. men de e väl rätt? Inte packa saker som manska slänga, right? Ja.. o så har ja ju lite saker ja vill sälja också. men om ingen tar de får ja skänka/slänga det.

Har till o med slängt pennor (!) ja det låter ju knäppt men ja e ju en samlande person. svårt o slänga saker man kan behöva i framtiden. Har fått de från pappa tror jag. men nu har ja slängt maaasssoooor. Och så rensar ja i hyllor och lådor. bort bort bort med det som går! så ser der ut som kaos överallt nu då, men de får man ta när man flyttar snart! yesss.. 16 februari bär det iväg till nya lägenheten. jättespännande!! det ska bli så kul o renovera o hålla på.

det går ändå framåt även om ja sparar en del också. hihi!

åå.. nu bär det av med nästa låda som ska kollas igenom! Undra om man kan lämna pots and pans på myrorna? Hm.. kanske måste slängas ändå, om de inte vill ha dem. Om någon är intresserad så e de bara o gaapaaa.. så får ni av mig!
'hejhej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback