Måtten Feb

Idag är jag slutkörd men jag har hunnit med att mäta mig på morgonkvisten, efter frukost visserligen. hihi!

Den 16 februari  blev resultatet för FEBRUARI månad följande:

Hals                              33,5
Bröst                             98
Under byst                    86
Midja Katalog                83
Midja Navel                   92
Midja Störst                  96
Övre Arm                       33
Stuss/höft                    101
Lår                                 60
Vad                                40


Blev rätt bra tapp på måtten! Hals 0,5 cm, Bröst 4 cm, midja katalog 3 cm, midja navel 6 cm(!), midja störst 4 cm, övre arm 1cm, höfter 3cm, lår 1 cm och även vad 1 cm. Detta innebär en sänkning på ALLA platser.. helt klart första gången! yey! vågen säger inte allt med andra ord. tillsammans blir det en sänkning på otroliga 23,5 CM PÅ EN MÅNAD!

Faktiskt riktigt bra gjort. med tanke på att de två månaders ihopsättning kom upp i 21,5 cm.. så klär jag det och lite till på en månad. det är fint! hihi! så om man är ett litet mattesnille.. (dvs INTE jag..) räknar man snabbt ihop ett och två.. vips..

så ligger man på 45 cm minus på 3 månader!!!!

grattis till mig!! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0