vågat 12

idag är dagen.. månadsvägning och mätning och rubbet..

ja. tyvärr blev det inte så bra som jag hoppats - MEN ett minus är ett minus!

71,0 stod vågen på, vilket innebär en viktminskning på 0,2 futtiga kilo.. :S ska försökao inte se negativt på det. men det är lite småsvårt. sånt är livet!

nästa vecka är det ännu mera tjyvtjockt om det inte går igenom juh, men det är en fråga för den dagen.. sju hela dagar kvar o klå det där.. ;)

10,4 kilo på 12 veckor nu. o vad jag vill att vågen står på 69,9 nästa gång! ÅH!!

I övrigt så åt jag en rätt torftlig matdag idag.. började med frukost gröt för 3 points, lunch kom sedan med lite potatis o sallad med fetaost också 3 points, slutade med pasta med fetaostsallad och naturligtvis: 3 points.. ,men sen kom jag hem efter träningen, ja det hann jag med efter flytt o allt.. ;)  och då kände jag: hunger! blev en stor knäckemacka med skinka på 1,5 point. 10,5 är jag då uppe i.

Andreas fick för sig att han skulle gå o köpa chips sen.. fortfarande hungrig var jag o inget hemma har vi iom. flytten så gick jag med på det hela.. vilket gör mig lite småsur på mig själv.. så 120 g ostiga vääldigt goda tortilla chips fr ica åkte ner i magen också.. 15 hela points!!

detta innebär 25,5 points för dagens frosseri.. att man inte lär sig? :/ ska joba på pressbyrån imorgon em. så jag kan inte gå på mervis aerobic tyvärr.. får nöja mig med hoppfritt medel 12.10 med Anna E. men man kanalltid skutta lite o ta i rörelserna så brukar man få en fullgod träning ändå. på onsdag bär det sista av flytten iväg också! spännande. sen ska vi ju BO där! aaa!! förstå? nej ja gör nog inte det. hihi!

en lite tråkig notering från min sida är att det inte går att logga in på tappa.se. jag som skulle skriva in mina steg o så dära.. räkna ut träningens steg också.. vill ju! o se hur förfärligt många kalc jag proppat i mig pga chipsen.. tror att träningen gav ca 7500.. för jag måste ju räkna lite på det. sen gick jag 16334. tillsammans: 23834. så jag slår fast vid det. får väl lägga in det imorgon om de funkar då..

nu ska jag skriva in resultat från fettvåg samt måttband..



tihi!

Kommentarer
Postat av: Malin

-0,2 kg är ju bra det också! =) Alla minus är bra, jag kommer nog få ett litet plus istället och det är ju värre.



Alla måtten har ju gått ner kanonmycket på en månad så jag tycker verkligen du skall vara nöjd! Fettprocenten har ju gått ner den också, jag skulle också vilja mäta min fettprocent.



Hoppas flytten gick bra!

2009-02-17 @ 08:59:10
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0