"fettvågen" januari

i somras köpte jag mig en dyr våg.

omron BF 500. det är en våg som mäter fettprocent i kroppen etc. Nu har inte jag använt den sedan dess ungefär.. och nu tänkte jag göra det. Detta blir som en till variant av vågat kategorin. Den mäter allt från visceral fettnivå till skelettmuskelaturen i kroppen och sen givetvis även fettprocent och en del annat också!

Jag minns tyvärr inte vad jag hade för resultat förut  men om jag hittar resultaten från den tiden kommer jag att publicera dem här på momangen!

Just nu se det rätt illa ut dock..



KROPPSFETT     41,1%                      

BMI     28,4

VICERALT FETT     6

SKELETTMUSKELATUR     25,9 %

VIKT     75,8

VILOMETABOLISM     1459 kcal


så nu är det bara o kämpa mot en hälsosammare nivå, som med allt annat!  :)

v8 gör jag detta denna gång. nästa blir i samband med min andra mätning för februari.

vet dock inte hur det blir med internet då. kommer ju flytta den 16:e februari.. ska försöka lösa problemet! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0