Måtten Jan



Nu har vi äntligen nått månaden vi är inne i.

Den 19 januari var det mätning och resultatet för JANUARI månad ser du här:


Hals                                     34
Bröst                                  102
Under byst                           87
Midja Katalog                       86
Midja Navel                          98
Mildja Störst                       100
Övre Arm                              34
Stuss/höft                          104
Lår                                       61
Vad                                      41


En centimeter mindre på brösten, sex (!) cm under bysten, fyra cm vid som minst i midjan, två cm vid naveln, en cm där jag är som störst i midjan, 1,5 cm på övre armen och slutligen en cm STÖRRE på vaden. (muskler?). Sammanlagt ligger jag på 14,5 CM MINDRE PÅ 1 MÅNAD!!

Det MÅSTE jag vara nöjd med. *smile*

Plussa sedan på de 7 ifrån förra månaden ligger jag på minus 21,5 cm från början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0