veckovis igen!

Nu är man tillbaka i sverige igen.

Kom i tisdags kväll. sen har det vart lite dåligt med internet o motivation så fr idag börjar målmedvetna tänkandet igen.

när jag kom hem så hade ja undefär samma vikt som innan ja åkte.. men efter kebab o pizza, godis osv har ja gått upp lite. FAKTISKT dryga ett kilo.

ligger således på 71,7 kg idag o nu ska ja kämpa igen.

problem: förskyld o gryymt ont i halsen. inte perfekt direkt. verkligen inte.. så nån träning blir det ju inte i den meningen. men igår gick jag till jobbet o tänkte ta mig en promenad även idag.

under vår resa tyckte min omron att batteriet skulle ta slut.. så nu måste ja fixa det också. ser lite osäkert ut på jobbet också. folk ska varslas. och jag blev sist anställd. så.. man har väl inte så höga tankar om det kanske. hoppas så klart men logiskt ser det rätt illa ut.

hur som helst. nu ska jag ta o kika på tapeter här på nätet. ska välja ut lite sånt senare idag.
tänkte ta en månadskoll nästa vecka för o få nån möjlighet o komma igen äöven om ja intwekan träna nå speciellt med denna hosta, förskylning o halsont..


kramar

Kommentarer
Postat av: Malin

Roligt att du är hemma igen :) Du har ju nästan inte gått upp någonting under resan, bra jobbat! Hoppas förkylningen snart blir bättre.

2009-03-26 @ 16:49:07
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0