andas

igår blev en lång dag. hann inte med någon träning heller.. men jag gick ändå drygt 20000 steg.

åt 18,5 points..orkar inte skriva alla points på allt,men de blev gröt, smoothie, banan, fullkornsfusilli, quorn, lök och ketchup, surdegsmacka med keso o avokado o 10 g 85% choklad. hihi!

idag började dagen med en likadan macka som ovan x 2. 2 points för brödet, 1 points för minikeso, 2,5 points för en halv avokado.

ska iväg o städa i lägenheten snart, tar då med mig träningsväskan och går direkt till friskis sen. bräda blir det! har redan packat upp nästan alla kökslådor.. men sen blir det svårare då vi ska renovera o då man kan inte sätta ihop möbler o sånt innan. jo det kan man ju, men de känns lite smått onödigt. vi ska fokusera på vardagsrum först iallafall. o sen sovrummet tror jag!

lunchen blir nog en naturdiet innan träningen. och jag tar med en banan också.. min morbror ska komma dit bort och hjälpa oss koppla ur tvätt/torktumlare också.. tänkte ge honom en whiskey som tack för hjälpen! så den ska jag försöka få med mig också..

middag har inte bestämt vad det blir än..

nu ska jag röra mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0