gottit

nu har man vart på hoppfritt medel.

det var JOBBIGT! mkt styrka o mina muskler är rätt slut efter flytt o allt..men det är barao hugga i! o så hoppade jag lite också. hihi!

o så har man ätit o tvättat också. blev nästan som ja skrev med lunchen. skillnaden blev broccoli istället för fetaostsallad vilket resulterar i 0,5 p mindre till och med! men det var fruktansvärt gottit.. kanske för jag var så enormt hungrig! då brukar det bli så.

men pointsresultatet, det kan vi säkert råda bot på under några timmar på godis och gottis fyllda pressbyrån.. fast jag ska inte. nej. men något kanske slinker ner, typ.. ett äpple eller så. inget grymt onyttigt iallafall. ska väl kunna stå emot under några timmar va?! Jaa.. verkligen. karaktär stavas det! ;)

sen har ja fixat lite mer inför flytten också.. o nu ska jag sätta på mig mina stiliga pressbyrån kläder o svassa omkring i här hemma så jag kan dona utan o få stresspanik sen när klockan ringer iväg. då är det bara o ta sin lilla väska och gå dit! allt klart liksom! toppen!

nu väntar disken..

*yey?*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0