många bollar

Idag ska vi till nya lägenheten (!) och titta om städningen utförts ordentligt.  det ska bli kul!! jätte spännande att se den igen. och så fick vi portkoden nu också. det har jag längtat så efter. inte haft förut. underbart!

nu bor vi ju 6 våningar upp UTAN kod.. vilket innebär vid varje födelsedag eller tillställning att man får rusa och öppna.. :/ en gågn gör ju inte så mkt men om det är flera som kommer blir det lite tjatigt. men nu SLIPPER VI DET! yey!!

Min skrivare har också mirakulöst börjat fungera igen. fantastiskt! dock finns det behov att köpa bläck till den innan den kan användas, men ändå! nåt som är minre roligt är mitt behov av kamera.. laddaren finns inte. Jag har letat överallt. och jag kan inte hitta den! och jag tycker det är viktigt med kamera i thailand. jag kanske måste köpa ny. det känns ju inte så himla kul.. eller ekonomiskt. måste kika på jobbet om man kan få bra p-pris på någon ok modell.. behöver inte va värsting men man vill ju kunna ha den i ÅR. och sen är det med min dator också.

Den är köpt i Thailand. Fick ingen skiva med XP med. och nu skulle jag behöva blåsa den, eftersom den har blivit så seg, och det säkert finns virus till höger o vänster. men jag har ju inte xp att få tag på. det känns förjäkligt. :( hur ska jag göra? att köpa operativsystemet är ju verkligen SKITDYRT! och de pengarna har jag inte att sätta undan till det nu.. speciellt inte med alla planer på thailand, flytt, kamera osv..

Ja hur som helst.. lägenhetskollen är vid halv fem.. så planen är att gå o träna nu vid 12.10 för o få det gjort o slippa stressa därifrån sen och bara kunna koncentrera sig på annat... frukost blir därför gröt med blåbär och banan : 4 points (inkl. 2 dl lättmjölk).

Nej men nu är det dags och göra den där gröten också.. :p

senare

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tränar mest på kvällen, egentligen borde jag nog inte göra det. Men det är svårt att hinna med annars eftersom jag oftast har skola på morgonen. Jag springer ju ganska mycket nuförrtiden och då brukar jag bege mig ut runt 5 ungefär. Sedan blir det också en del promenader med vovven =)mNär tränar du oftast?

2009-02-04 @ 09:42:43
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0