mat uppäten!

Hej svej igen!

Nu har jag festat på gottis.. morötter! :)

Innan skrev jag at blodpudding var fast på schemat. men det är det INTE. hihi! jag fick en ändrign i planeringen eftersom det blev beslutat att jag skulle luncha med en vän till mig och då ville jag inte senare dåäta en så kaloririk middag.. så jag flyttade fram planerna en dag, iallafall!

Det blev således så här istället:

Fullkornspenne duo 4 points, quornfärsås (det som e points i den e quorn..) 2 points. annars är det i krossade tomater, lök, paprika och kryddor! gött blev det iallafall. och så tomater till.. yum.6 points blev det då..

middag: gröt med mjölk och blåbär: 3 points. till det en knäckemacka ala 2 points med creme bonjour vitlök light 1 points. 6 points för middagen också alltså!

o så plussar vi på frullen för 2 points och så åt jag 2 morötter som kvällsmål: 0 points. tillsammans slutar dagens intag på 14 små points.,., kanske är i minsta laget men nu på lördag ska ja väl antagligen unna mig någon mat eftersom andreas ska vara söt o göra alla hjärtans dag mums till oss! ;) så då får man tänka på vad man stoppar i magen resten av tiden då!

Stegen slutade på strax över 19000 också, och då tränade jag bräda. det var härligt o få gå på med styrka igen lite grand iallafall! som en liten mjukstart liksom. och imorgon 12,10 blir det medelpass med samma underbara ledare, Eija på friskis. fantastisk tjej! och schlager toka! ;) hur som har hon ett väldigt givande för o inte tala om roligt pass som jag ser fram emot att besöka.. bara hunnit med det en gång än men det ska ja försöka reda bot på, minsann.. :p

Det var så skönt o få träna. saknat det mkt.. och annars så käner jag verkligen av min vktnedgång. Idag hade jag på mig en top på träningen som jag köpt för några månader sedan o som satt waay 2 tight.. men nu passade den! Även om jag får medge att jag kände mig aning naken i den.. är inte van med tränings toppar så där.. brukar ofta ha en t-shirt eller så.. linne var det således premiär för idag, för min del! Så hejja mig! Jag vågade, trots mina små valkar.. som säkert alla andra också har, men ja tänke rju bara på mina egna.. ;) Och ingen tittade snett ens.. det är lustigt vad ens självbild är skev ibland.. tycker ni inte?!

Nu ska jag fortsätta mina tappra försök att packa här hemma.. för snart bär det av.. *fniss*

tjing.!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad roligt med träningslinnet! =)

2009-02-13 @ 16:49:43
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0