morotspuré..

ja.. det var vad som kom upp i natt.. efter mina kvällsmorötter.
de måste vart dåliga. för jag mådde inte dåligt idag direkt.. bara matt av händelsen.

Så jag gick o tränade vid 12 också. kul var der men lite jobbigare än vanligt eftersom det blev så tokigt på natten.
det utgår jag från var orsaken iallafall! :p

mat: 1 banan t frukost, 1 points innan träningen ca 0,8 st naturdiet.. 3points, magen sa stopp, antar att ja inte var helt recovered då.. väl hemma en banan till, 1 point.

middag nyligen; spagetti duo 4 points samt skinka 3 points och lök. cremefraiche till det 2 points och sen sallad och vatten till 0 point.  14 points dvs.


nu ska ja packa lite.

senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0