motivation

just nu har ju jag tydligen gått ner en massa i vikt.. har svårt o se det? men jag har varit enormt sugen på riktigt godis länge nu.. eller snarare snacks och CHOKLAD! men äppel och lunch gick ner smidigt.. bara banan innan 18 nu då om ja inte blir mer hungrig. då får man ju norpa något till.

så är det suget som ligger o tryter lite.. men jag ska inte ha. det kan jag helt enkelt bestämma.
däremot är det lite värre på packningsfronten..får inget gjort känns det som. går mest runt runt runt i lägenheten o TITTAR på allting som finns. men det hjälper ju inte mycket..

15 lådor ÄR packade..plus lite smålådor och sånt..  men det är oändligt mkt mer som behöver packas.. skulle behöva få tummen ur!! sen är det saker som gardiner.. ska man packa dem redan nu? ta ner o tvätta, stryka o packa i tid verkar ju rimligt eller blir de galet kanske? Ja känner mig lite hjälplös.. help me?

mina miljoner väskor bordejag inte packa i lådor.. tar ju så mkt onödig plats kan tyckas.. eller? Ja det får nog vänta tills ja ser hur det ser ut med lådorna. hur många vi behöver packa i så att säga. det känns som det är övermkt kvar samtidigt som jag inte kan se var ja ska börja packa för ja ändå packat en del.. krångligt? ja visst.. sån e jag! :p

ska träna step idag också.. 18. ser jag verkligen fram emot! vi har vår "handlingsdag" på måndagar men nu får vi se om det blir idag.. beror lite på när A slutar o om han vill äta på en gång eller senare osv.. måste ju hinna t träningen. no excuses!

har ju velat gå på passet så länge så det skulle ta mkt för o få mig att INTE gå. ska dit helt enkelt!

nej.. ta itu med alla förbaskade ljus som jag har kanske?

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0