mys!

Alla hjärtans blev så bra så bra!

Valde att gå hem från jobbet också.. mer steg.. o väl hemma fick jag underbar mat i form utav kokt potatis med krämig bea.. och så fläskfilé till.. o fetaost sallad! yuuum!! såå gott var det. bättre åän restaurang alla gånger! 4 + 3 + 7 + 0,5 p: 14,5 points.

frukost blev gröt m blåbär o mjölk 3 p o lunch naturdiet 3,5. melanmål två gånger: 2 äpplen 0 points.

efter maten blev det ett kinderägg! 20 g.. 2,5 points ca. o så fik ja en wall-e på köpet! såå söt!

sen ska vi ta ett glas rosa bubbel snart.. *fniss* men blev bara en mun, den var inte supergod.. 0,5 på det o så en halv jackypudding 1,5  till.. men det är det värt en dag som denna. ska väl gå t jobbet imorgon. känner mig lite väl tvingad tyvärr! hihi..


(slutade på 25 points..) steg: 24600 drygt..

han hade gosat till det o köpt rosor också.. o så lite fina smycken., min gullis!! det var fantastiskt verkligen. o såna man kan spara.. för vi flyttar ju snart så då får jag intenjuta av dess glans så länge om det är äkta vet ni.. mys till oss min darling! ;)

nej nu tänker jag INTE ägna mer tid åt det här.. ska mysa med min fina älskling!

puss på er där ute!

wiiiee..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0