nja..

tror inte riktigt att jag kommer att gå idag..

först måste jag stanna till på pressbyrån för o lämna nycklarna från igår.. sen tar jag BUSSEN. men jag gör en komromiss! hoppar av någon hållplats för tidigt o tar därmed en tidigare buss.. får redan en prommis av o stanna i hällby men nu blir den liite längre..

jag menar, inte dunderförtjust o gå i snöblasket..

och så får man också komma ihåg min hals.. som har blivitallt värre.. kraxar fram lite.. måste minnaso ta med mig fishermens!

just det! maten blir:

frukost gröt med blåbär och 2 dl lättmjölk: 3 points

lunch 60 g kornris 4 points med 1 liten burk kidneybönor 3 points..
till det sallad.

ska även ha med mig en naturdiet smoothie peach eftersom ja ska vara där så länge. 10 (!) timmar står på schemat..

nu måste ja packa pick och pack.. nån frukt åker också med!

brått!

Kommentarer
Postat av: Malin

Förstår om du inte är så sugen på att gå i snön, speciellt om du har ont i halsen också. Men det ordnar sig ska du se =)



12,5 points på en dag. Även utan motion låter det alldeles för lite. Ät lite mer :P

2009-02-06 @ 11:41:59
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0