ny dag

igå blev det ju lite väl mkt gott.. men så blir det ibland. lördag OCH alla hjärtans liksom.. jagftycker ändå jag höll mig rätt lugn. det hade kunnat bli värre.. o så gick jag ju en hel del.

nu undrar ni: VEM försöker hon övertala? jo.. tyvärr är det nog mig själv. jag TYCKER egentligen att det inte är så farligt..men så kommer den där maniska sidan o tittar fram.. fryser till o säger: FYYY! och då måste jag förklara mig. vad det hjälper? Inte mkt. mitt rationella jag vet redan att jag fick unna miglite igår. så hur mkit jag ön försöker övertala den andra sidan blir det lite bökigt. jag har ännu svårare med det eftersom det är söndag. så då får jag för mig att det kan få konsekvenser för min måndags vägning. vilket det rent logiskt KAN ha.. men det vore värre om jag unnat mig grejor idag..

idag som jag bestämt mig för att gå till jobbet.. o sen från jobbet till en busshållsplats lite längre bort och sen till gymmet från bussen.. och då är det danspass. sen ska ja iofs äta blodpudding när jag kommer hem. inte superlite kalc. men det finns definitivt värre alternativ.. lunch kommer också den bestå av faktisk mat. till skillnad från igår.. det blir fullkornspenne med quornfärsås från i fredags.. o fetaost sallad till det. hm. ett äpple tänkte ja klämma i mig innan träningen också. allt det här känns normalt egentligen. inte konstigt alls juh..

kalorierna blir inte heller överdrivet mycket.. slutar på 887 om jag äter det jag skrev här.. pointsen har jag inte räkna ut än.. men det kan jag ju göra as we speak, så att säga.. ;)

ska vi se..

frukost:knäckemacka med skinka : 1 point

mellanmål: 1 äpple 0 points

lunch: fullkornspasta 4 points med quornfärsås fr i fredags (2 points för quorn) med en fetaostsallad till,med light feta 0,5 p till. Blir 6,5 p för det.

mellanmål: ett äpple 0 points

middag: 150 g blodpudding 6,5 points med 2 msk lingonsylt 1 points med riven morot och strimlad vitkål till för 0 points: tillsammans 7,5 p

dagens sammansatta points: 15 små points.. faktiskt inte mkt o hurra för juh! kan till o med äta nåt på kvällen om ja vill.. måste bara få in det i min tröga skalle. haha!

nu måste ja fixa med träningsväskan!

syns




Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker verkligen du ska klämma i dig något mer under dagen, 800 kalorier är för lite. Så ät med gott samvete du. Men jag känner igen känslan, med dåligt samvete.

2009-02-15 @ 12:26:34
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0