packa

det är vad som står på schemat resten av dagen. tippen., äta, packa..

har ätit 1 dl yoghurt o 1 banan (2 p) o t lunch gröt med 2,5 dl mjölk o blåbär (3,5 p).

Ikväll vet jag inte vad det blir än. får konferera med andra hälften.. ;)

Gick iallafall en promenad på 2 timmar för o få lite steg. får se var dagen slutar!

Nej nu måååste jag sätta igång! Blir tyvärr ingen träning för att jag fortfarande är förskyld och halsont ska man heller inte träna med - risken finns att de sätter sig på hjärtat.. o det vill man ju sannerligen inte alls.

så nu ska jag köra här hemma så jag kan gå på bräda imorgon. vill ju såå gärna!
Redan ringt eskilstuna energi o miljö o fixat elen, skickat iväg ett mail ang UGA, till arbetsförmedlingen om programmet de tvingat mig till och vill ge mig pengar som jag sen ska skicka tillbaka.. krångligt skit. men men.. hoppas det löser sig snart!


Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0