skönt!

nu har vi kikat på lägenheten.

det gjorde vi efter middagen. blev en banan efter medelpasset och sedan började jag med maten så vi kunde äta innan då.. kycklingwok med nudlar och wokgrönsaker.

blir 2,5 för kycklingen, 3 för nudlarna och 0 för wokgrönsaker

till frukost var det 4 och sen den där bananen.. det blir inte mkt idag inte! 10,5 men jag är lite småhungrig..

vi gick till lägenheten sen, powerwalk. och sen då tillbaka.. men andreas stannade o köpte lösgodis.. (!) så det får man titta på.. men men. tänkte ta något iallafall. men INTE lösgodis då.. kanske blir lite popcorn eller nej.. tar nog o kokar tre potatisar 3 points med sallad 0 points till. eller? jag vet inte vad jag ska ha. får se..

hm. köpte iofs en lätt kycklingröra .. kanske ska ta de t potatis?? låter lockande.. ;) ska kolla pointsen på det. kanske


men på tal om lägenheten så var den fint städad så det kändes toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0