trött.. igen!

Den här veckan har vart utpumpande. är helt slut nu.. jobbat hela dagen. o fått främmande på kvällen., pointsen gick bra tills fram mot 21.30.. då blev de 3 dl chips, en gb sandwich och en twix.. o en burk cola light. utöver mina 20 p. är nu så trött så orkar verkligen inte räkna på det idag. men det är nu uppskrivet.. känner mig lite uppgiven.

men de är thailand snart nu.. så man får se fram emot det. vägde inte så långt ifrån målet imorse men vad gör EGENTLIGEN en vecka mer eller mindre? det är ju långa sikten som räknas på riktigt.. eller hur?

stegen blev strax under 18500. gick ju t jobbet men tog bussen hem för o hinna ta emot sällskapet.

imorgon blir det nog promenad t jobbet igen, men träningen är det tveksamt om ja hinner med! vi åker ju faktiskt på måndag och jag har inte packat klart, faktiskt nyligen börjat, inte letat fram alla grejor ens så det känns mer väsentligt. lite motion får jag ju av den drygt timmeslånga promenaden. man måste väl ha lite förståelse i dessa tider? ELLER?

är det bara undanflykter? kunde ha köpt ben and jerry.. men det gjorde jag inte. var rätt moderat i mitt val ändå. är ganska nöjd, fast i grunden missnöjd.. jaja.

trött som f*n också.. ska fixa lit emed packningen o sen ställa den förbaskade klockan.. gäsp!

trör inte jag förstår vad jag stressar omkring runt.. att jag faktiskt ska t thailand om mindre än 2 dygn.. har vart så mkt annat att det inte har registrerats i skallen min -har väntat så länge att det nu är nästna som overkligt, och ännu mer overkligt att vi redan flyttat o städat det värsta o ja nu packar dit. känns än så länge bara "en till grej på lisan att hinna med" .. dvs.. va dja gör det till har ju inte gått upp för mig än. ljuset är ännu släckt.. kan bli intressant o se hur det blir när den tänds.. ;)

ojojoj.. skulle bli en kort blogg.. kanske min sista på länge.. om ja inte klämmer in en imorgon. fast ja kan ju låna sambons dator förstås.. så det är kanskebara min sista från min!

kram på er där ute!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det har du helt rätt i, det spelar ingen roll om du växer exakt vad du planerade inför Thailandresan. Du har ändå gått ner många kilon och det är det långsiktiga som räknas. Morgonpromenaden räcker gott väl, skippa träningen så att du hinner med att packa utan att stressa så :)



Ha det så trevligt i Thailand om vi inte hörs innan dess!

2009-02-22 @ 08:34:05
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0