äntligen hemma!

Nu har jag gjort mitt för dagen!

Var och tränade bräda 17.30 så som jag sa att jag skulle. Klart de va jobbigt men kul! Fast dock inte lika jobbigt som jag trodde att det skulle vara.. Tror det beror på att passen är nya och jag inte lärt mig dem mer utantill. För när man kan dem e de bara o puumpa! ;) Det var nämligen likadant i tisdags på aerobicen, men som sagt, ny termin=nya pass!!

Det är himla roligt med variation så jag ser fram emot när jag har lärt mig dem lite mer så man kan ta i för kung och fosterland, så att säga..

Jag pratade med Anna efter träningen, (det är hon jag oftast tränar med..) och berättade om mitt mål till thailand.. I början av veckan, måndag, det är dvs vägningsdaagen.... vägde jag 76.7 och målet ligger på under 70 den 23 februari när thailandsresan börjar!

Hon e så go så hon ska tävla med mig om den som går ner mest i vikt tills dess! Så man får lite gogogo.. ;) och inte att förglömma så kanske man når målet också! Det är rätt långt bort på så lite tid men det kan gå! Men vi börjar med det när de e ca 4 veckor kvar då hon har lite o fixa med innan. O ja behöver något anat o fokusera på så det är bra med en liten tävling för o peppa varandra osv. Så den som vinner blir bjuden på bio eller något sådant.. fniss!

späännandeee..

Imorgon KAN det kanske bli medel 12.10 om jag hinner. Har massor o ordna med inför lördagen, dammsugning o torka golven har ju inte blivit av än.. och så göra bullar, förbereda potatisgratäng, (helt eller bara t innan gräddning?, inte bestämt mig än..) och så ska jag ta fram räkor och ja.. en massa smått också!

Nej.. nu ska ja göra kväll.. e lite småhungrig. tog en dl blåbär och lätfil och en banan när ja kom hem från träningen. Nu blir de grape o apelsin!

soo loong..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0