Cool sida!

Jag har funderat en del på det där med målbilder, hur ser jag ut, hur vill jag se ut?


genom en annan blogg som är rolig att läsa, nämligen viktiga dagar så såg jag något roligt. nämligen en digitaliserad bild på en sådan. En MÅLBILD! Jag blev inte bara faschinerad  utan intresserad. Bums var jag på och skickade iväg hur hon fixat en sån cool grej och var, när och hur jag kan göra en likasinnad til min egen lilla blogg. :p

Svaret kom med raska besked; www.mvm.com blev alltså resultatet av utfrågningarna. Brand me- Im the brand står det så vackert där. hihi! Där kan man göra sig själv och även skapa en mindre variant av detsom ska likna du! Väldigt roligt och jag håller på som bäst just nu faktiskt! Resultatet kommer upp här när det är klart! Underbart va?

;) Tack för sidhänvisningen tjejen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0