knas!

Oj oj oj.. SEX hela missade samtal från jobbet.. o tre meddelanden på röstlådan. AJAJ!

Mobilen hade jag glömt den hos en vän. När den kom till mig igen för en stund sedan måste den vart utan täckning eller något annat galet eftersom ja först då såg meddelanden o det då! Vännen sa att det inte vart nåt sånt på innan (?) Galet knasigt!!

De ville att ja skulle jobba 14-19.30 så vi får se om jag får göra det eller inte. SMSade både chefen o arbetskamraten som försökt nå mig största delen av dagen.. o arbetskamraten svarade så att jag tror ja ska jobba. Hm..

Då missar ja ju stepen men vad gör man inte? Får bli aerobic på tisdag istället!

Oj oj oj.. nu e ja rätt nervös alltså!!!

WISH ME LUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0