magsjuka..

sambon har åkt på magsjuka. började igår men han verkar må bättre nu.

blir tyvärr lätt så att man går varandra på nerverna när båda går hemma.. och så har han lyckats få mig lite halvt smittad. byter ut handdukarna idag så att de inte sker nå mer.

På lördag fyller han 30 bast! Kommer massa folk o fikar o käkar senare. Blir till o hålla i lemmarna om man inte ska gå upp i vikt då!

Lyckas säkert.. bara man vill så går allt.. Jag vill o ja har bestämt mig.

säger väl allt va?

Ne nu blir de städa av för hela slanten, karln e iväg en snabbis o köper gottis t lördagen o beställer tårtor som han vill ha. En annan ska ju inte smaka! Också en grej ja redan bestäm mig för! O de känns faktiskt.. BRA!

tills nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0