mera..

ja det blev lite mera igår ändå. höll mig till 22,5 men sen köpte conny ett glas vin till mig så det blev 2,5 points till..

25 points! sen väl hemma var ja såå hungrig.. så det blev en halv burk krossade tomater. Andreas o Conny åt kebab men vi stod emot, vi tjejer.. men trevligt var det iallafall!!

Absolut.. nästa gång får väl vi åka o hälsa på dem i sthlm! hihi!

morgonen började med att hämta FLYTTkartonger.. broder kom ner o lånade ut! :)

sen åt vi lite frulle.. 2,5 dl lättfil med hallon/blåbär smak. 2,5 points. och en knäckemed skinkskiva (0,5 + 0,5) : 3,5 points!
dagen fortskred och jag tog och beställde bluetooth och 2 böcker fr cdon. så man kan interneta sig även sen utan ordinärt internet.. blir ju inte lika bra men då kan man blogga lite o bet räkningar o det är viktigast!

andreas ville gärna t k-rauta så vi åkte dit.. var inget wow men lite kul ändå.. typ som bauhaus tyckte jag. fortsatte sedan till färghuset o kikade på tapeter.. vi har nästan bestämt oss till 100 nu! KUL! efter det: tuna park, gamestop hägrade för karln.. ;) vi passade på o svänga förbi kvik för kök tittande.. inget spec det heller. sen heeem o maaat!

började med ett äpple för att hungern inte skulle ta över totalt och jag skulle svimma eller sluka maten sen..

råris 2 dl (3 points) med 1 kycklingfilé (2,5 points) med 2 msk felix vitlöksdessing (2 points) samt sallad till med 15 gram fetaost (0,5p) : 8 points med ett glas pepsi max, totalt utan kolsyra till. fanns bara en skvett kvar men de va ok. maten däremot.. oh my god! va såå sugen o de va såå gott!! 11,5 är jag uppe i.. men jag känner mig svag.. dvs. godis kanske slinker ner. får se. hoppas ja kan stå emot!

skulle ätit mer men man försöker ju gå ner i vikt ju. o ingen träning idag heller så... packning har ju knappt blitt av heller. ska börja nu så de läär bli sent.

bäst o sätta igång!

tjooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0