morgonstund har guld i mun

Förmiddag o jag sitter framför datorn o fnular..
Käkar en morot än så länge.. slängt en del kläder. Har små panik inför flytten iochmed att den är så snart.. det känsn overkligt o ja har inte packat mkt alls. vet inte hur jag ska hinna?

Men de e bara o lägga på ett kol. det går.. jag hinner, det är ju inte imorgon det bär av men ibland känns det så! :p

Rätt skön morgon. känns lite relaxed och även effektiv. Tvättar o letar o slänger o har mig..

Rensat hatthyllan idag också.. märkte att en del saknades. undrar vart grejerna är? Som om sakerliksom försvinner upp i rök här kan man tro ibland.. laddaren har ju inte heller hittat hem.. måste höra mig för om de går o köpa ny laddare till batteriet eller eventuellt nytt batteri och laddare. Jag hoppas att jag hittar den dock, vill ju inte slänga pengarna i sjön.. om den finns menar jag. Och det gör den ju...(!?)

Nu är det bäst jag tar något mer i magen o sen är det friskis för hela slanten i en timme!

Bye 4 now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0