nervös..

Idag är det klippdags!

Jag är faktiskt rätt nervös.. Har inte klipptmig på en hel del tid.. och alltid när det är dags blir man nervös att det inte kommer bli bra, men ja får nu äntligen gå till frisören som alltid hitintills gjort ett bra jobb med min tjocka och nu låånga kaluffs!

tvättade håret i måndags efter träningen så de e inte skitigt iallafall. Jag försöker o tvätta det med långt mellarum eftersom jag har fått det tipset av frisörer förut, det sliter inte lika mkt på håret. Mitt största problem med håret är min förbaskade hårbotten!! Den flagnar o jag har sår... det innebär direkt att jag inte kan färga håret om jag inte vill riskera att få soriasis som min bror, farfar o syster har.. Så då låter jag nog faktiskt bli.

Inte vill man va snygg ett tag för o bli fulare sen. Det är väl inget o riskera? Om såren försvinner kanske man vågar.. innan har ja gjort det men alltid varit försiktig, men i det stadiet hårbottnen är i nu vågar jag inte. Lika bra.. lir ju billigare så förstås! Fast de klart.. fick ju klippningen i julklapp! ;)

Tror ja har hormonisk obalans just nu.. har fått en massa finnar på hakpartiet och det brukar jag inte ha. Oftast är det bara en eller kanske två. Men nu är det alltså en hel drös utlänningar som satt läger! Hm.. För och efter bild med frisyren kommer givetvis upp! :p Kameran e dock än inte hittad.. har iofs inte letat så värst men det kan ju bli så att man lånar sambons apparat istället!

c u later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0