överraskning!

När jag provade en kjol som jag år 2003 köpte som "morot" och som jag inte sett till förrän en rensning här om dagen fick jag en överraskning!

Jag kunde ha den! O den satt till o med löst. bäst o börja använda så man inte växer "ur" den så att säga. hihi!
När jag ändra var i provartagen så passade ja på o prova ett par byxor som vart för små, ett par svarta "finbyxor" i strlk 42. O de satt också bra! Även dem var lite stora.. jag blev så glad! wie!

Så fick jag en rolig kommentar på jobbet också.. till o med flera. det här med ny frisyr hjälper en hel del för utseendet, nu är det bevisat! En tjej sa till o med "oj vad du var snygg då!" tihi! jag blev supertaggad..


där ser ni! det kan gå åt rätt håll, även för mig!


:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0