packa?

En tanke slog mig nyss... Den 16 februari ska vi flytta. Och jag har inte ens börjat att PACKA!!

gisses.. nu blir det åka av! ;) imorgon har jag inget planerat så det blir nog mkt då. packa/städa/rensa. Jag ska försöka slänga en hel del också. Jag är en riktig prylbög. Svårt o slänga saker. Älskar det jag har o tnker ofta; " det kan vara bra att ha" om saker som jag aldrig använder. ;)

Ska försöka ändra på detta och samtidigt få gratis motion med springandet i trappor upp o ner o packa/bära. Det blir asbra! Ska faktiskt inte jobba förrän på lördag så ja ska försöka fixa o dona här hemma de här dagarna.. ska givetvis träna också.. ikväll vet ni ju att det blir aerobic, sen torsdag bräda, fredag medel och söndag DANS!

Älskar fullkomligt att dansa.. är så himla roligt! O så förbränner man ju lite mer än om man inte gör något alls!

Nej du.. Nu känner jag mig rejält hungrig så ja ska sätta igång med pastasåsen.. yum yum!

*gött ,gött göttigött gött*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0