snurrigt!

ja måste vart snurrig igår.. sa att jaskulle jobba 2 timmarmen de va ju tre! sen kom andreas hem tidigare så han var snäll o skjutsade mig!

det innebar 3 och en halv timmes jobb ändå. alltid något.. o så ringde dem idag också. tjejen e fortfarande sjuk så jag ska jobba imorgon också. 13-19.30 o vid 21 ska jag iväg med några vänner o bowla. hehe.. kan bli intressant..'

hm... idag har ja ätit en knäckemacka med skinkskiva på och 2 dl lättfil med smak av hallon/blåbär. mums!  0,5 + 0,5 + 2points: 3 points.

jag undrar vad man ska fixa till mat idag.. måste ju ha till matlåda till både mig o andreas. eller så gör ja nåt annat t matlåda.. hm.. blir nog pasta iallafall för de e jag sugen på!

kanske blir med köttbullar till.. enkelt men gött. ja de lutar mot det.  pasta duo: 4 points köttbullar 6 stycken 4,5 points och ketchup utan salt o socker ca 1 point. blir 9,5 + 3 : 12,5 points! sen får vi se vad de blir mer.


vi ska åka t tippen innan träningen ikväll också, det är mkt man vill hinna med! ojoj.. lite stressigt!!

bäst o sätta igång!

tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0