tight!

det blev tight om tid till träningen! Det gick dock bra på tippen.. snabbt o effektivt. detta får mig o undra hur jäktigt det hade blivit om de strulade. haha! snacka om fel tisderspektiv. andreas slutar ju 16 vanligtis o träningen börjar 17.30.. u kom han nån minut tidigt o åt innan o sen gäller de o packa in prylarna i bilen o så dära.. de tar ju lite tid.. jaja. hur som slutade det bra denna gång..

Missade min bokning men som tur var fanns det 4 platser kvar på passet som till slut blev proppat! Både Anna o Andreas följde med. Alltid trevligt med sällskap! Anna o jag gick ju på samma pass så de e då snäppet bättre ändå! :P

Kul var det även om passt var snoorfullt o man fick stå o trängas med väggen längst bak så var det en bra träning.

Nu sitter jag här med lite keso (ca 1 p) och en banan (1 p) till och njuter! det är såå gott! får se om det blir nå mer ändå.. magen känns nästan tom! hihi!

Nu ser det ändå lite bättre ut hemma. Grejer till bredden men ändå är de mesta skräpet borta o det underlättar en del med var man ska placera de fulla flyttkartongerna.. (det är NÅGRA stycken nu iallafall.. ;) fort går det dock inte. men de beror väl på vem o vad man jämför med! eftersom ja ska jobba o sen iväg på kvällen imorgon lär de inte bli mkt av då.. så det blir väl lördagen som blir drabbad av min frensi av packning o rensning. fniss!

söndagen är åter igen arbetsdag för min del.. sen har ja blivit kallad till möte om ungdomsgarantin.. de tyckte ja lät intressant! det kanske till o med kan vara något? Ja hoppas man kan få en extra slant. men de kanske inte tycker ja kan börja på det eftersom vi åker till thailand snart.. (?!) jag hoppas det inte har inverkan. det är ju bara 3 veckor o sen är jag tillbaka i min nästan arbetslösa sits. 16 procent är ju inte mkt som grund.. vi får se vad de säger! den 3/2 är jag ditkallad. yey! får bara hoppas att det inte är ett sånt där möte som inte hjälper någonting eller att jag inte kan utnyttja det dära..

Så nu kanske ja ska gå på grejorna igen så ja kan koppla av imorgon på förmddagen.. men jag funderar faktiskt på om man ska ta o gå en promenad till jobbet igen.. hm.. det ärnog väldigt beroende på vädret. om det är snoorkallt olika halt känns det inte så lockande. men vad gör man inte för lite extra steg? haha!

ja just det! glömde skriva om stegen igår.. men det gick bra. över 15000 låg jag och det tycker jag är "a okey" som de säger. :p idag har ja inte ränat ut riktgit vad ja ligger på.. sen ska ja ju äääta mera. mums för mat! så jag får minsann ta o uppdatera lite senare för dagens "resultat"..

okej.. nu har jag nog skrivit av mig det värsta!

tillbaka till verkligheten..

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är verkligen härligt med fler viktbloggar =) Jag använder inte viktväktarna, utan LCHF. Men tyckte ändå att antalet points du åt var alldeles för lite.



Bra att du kom iväg till träningen! =)

2009-01-29 @ 20:37:48
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0