rullar

nu har jag ätit borta för andra gången under GI, och det har gått bra.
Funderar på om de va nåt i salladen (typ ett äpple) som gjorde att jag fick ett litet glass sug sen. inget jag gjorde något åt dock.. men ändå!

annars rullar det på.. jag har ätit vettigt men både igår o i förrgår blev de bara runt 10000 steg. idag är det lite bättre, men det syns inte på räknaren som står på dryga 6000 men jag tränade också medel så jag tror nog det är mer än tillräckligt.

har inte gått upp i vikt än men har ju inte börjat med kolhydrater heller så det säger ju en del. vågar inte bli glad över viktnedgången innan ja börjat smått med dem igen, för o se hur mkt som man ökar då.

idag har jag annars sökt två jobb, så lite effektiv harman ju vart ändå. de tar sin lilla tid o modifiera personligt brev o CV efter specifikt jobb juh.. hihi!

det va det för nu..

kram o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0