thailand!

Nu ar man dar! hihi!


skulle egentligen inte ga in har men nar jag hade en liten chans tog jag den anda!

varmt o harligt o faarligt god mat.. ojoj.. haagendaz mer an en gang o annat gottigt.. men man ar pa semester, right?!

Men ska forsoka att inte overdriva for mkt at nat hall. vill ha semester, men vill inte ga upp ALLT jag gatt ner.. njuta kan man anda. men lite unnar man ju sig. extra..

sak samma, for nuet anyway. hoppas ni har de bra, skulle bara droppa in o halsa lite snabbt..

35 grader plus ar det.. harligt harligt!!!!!!!!!!!!!!!

puss pa er o kampa for mig med sa ska jag ata for er istallet!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad härligt det låter! Oroa dig inte över vikten utan bara njut. Det är ju inte direkt varje dag som man är i Thailand :)

2009-03-04 @ 22:39:03
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0