Aj aj aj!

Nu har jag börjat tränat igen. Jag har börjat om. Igen.

Jag vet vad ni tänker, att nu går det utför, det var iallafall det jag tänkte själv innan. Men nu menar jag det. gått upp en 6 kilo. Så man måste ta tasg i det här.

Tränade igår, har äntligen förnyat mitt träningskort. Medelpass på lunchen, och jag har SÅDAN träningsvärk!!

ajajajajAJ!

ONT I HELA KROPPEN!

men nu idag ska ja besöka en ev ny arbetsgivare. de får vi se snart hoppas jag.. Det har gått ett bra tag utan att ja fått besked men nu ska jag dit ovh hoppas ja får klara besked denna gång, detär jobigt o inte veta.


Imorgon är det Elgiganten hela dagen och sen lördag, det är mina sista tre timmar o sen eventuelt sommarjobb som vi märker sen. P på de nya jobbet var väldigt osäker på om han skulle anställa mig pga attja inte har bil, och att han inte vet hur mkt ja jobbar. Som jag sa till honom vill ja gärna ha bil men det har man inte råd med om man inte har någon fast procent någonstans, vilket heller inte är aktuellt hos dem heller.. det är bara extra. O ang hur mkt ja kan jobba beror så klartpå vem ja får sommarschema från först i sommar. det har ja sat hela tiden o ingen har än kommit med schema. Så jag kan inte styra över det liksom. ja.. det är lite bökigto han verkar ha svårt o bestämma sig. SÅ vi får ålla våra tummar för att han har ett beslut idag.


Idag blir det ingen mer träning. Hasr ju så onto så passet ja vill gå på hinner ja inte med för ja ska t min mormor o morfar vid sju, passet börjar halv..


Nu ska jag äta något lätt o ge mig iväg till P.


Puss o kram o lycka till!


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt att du är igång igen med både träningen och maten! De dära kilona har snart försvunnit igen ska du se, huvudsaken är att du tar tag i det igen. Jag har också mina dåliga dagar.



Hoppas det löser sig med jobben!

2009-05-12 @ 13:15:30
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0