yey!

nu när jag p under en månad vart onyttig räknade jag med en uppgång på 5-6 max 7 kilo men blev lite överraskad av 4 kilo upp. inte så farligt tänkte jag när jag sedan började med min gi-kost igen.

i måndags vägde jag mig dock igen o nästan alla var *BORTA*.. fantastiskt. jag förstår självklart att mkt måste vara vatten o så att d kommer gå tillbaka en bit men förstå vilken motivationskick!!

jag är såå glad. detta kommer gå så braa. känns amazing.

har annars vart bra i livet. det är ju alltid så att det innehåller en del besvikelser o andra glädjeämnen så det får man ju räkna med. o nu tycker jag visserligen att de är tråkigt med de negativa bitarna försöker jag att inte gräva ner mig över det o se på allt det positiva istället!

nu är vikten på rätt väg och jag ska gå på brädan imorgon. kommer bli extremt kul o bli peppad av eija och att få känna beaten i kroppen igen. längtar riktigt! förskylningen har ju hindrat mig innan men nu kan inget stoppa mig. :p

andreas stackarn har gått o vurpat o fått en fraktur på ett revben.. han har så ont älsklingen. vi firade för övrigt tre år tillsammans idag! myspojken och jag.. :D happy!

fick en vacker hjärtskål/kruka skimrande i guld samt två ljusstakar med gulddetaljer. passar fint på vardagsrums bord.

storstädade idag också. det var härligt o få känna lukten av nystädat o såpa. ska ta o rensa lite imorgon också o försöka få ordning på prylarna ytterligare lite till. på fredag får vi ju en massa folk också, ytterligare en anledning o få de extra tipp-topp hemma. :)

Hoppas de går bra för er mat-älskande gi/LCHF fantaster!

Lets do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0